A Moonbasanails.hu műköröm webáruház működésével kapcsolatos kérdések és válaszok

Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
A Moonbasanails.hu webáruház teljes kínálatát a www.moonbasanails.hu/webaruhaz oldalon éred el. A baloldali kategóriákból kiválaszthatod a számodra érdekes termékcsoportokat, s kattintás után elérhetőek a választott kategóriák termékei. Miután kiválasztottál egy terméket, vagy készletet, kattints a „kosárba teszem” gombra. Ezzel elhelyezted a megvásárolni kívánt terméket a kosaradban. A rendelés feladásához menj a kosár oldalra, amit a webáruház jobb oldali oszlopában vagy a böngésződ jobb oldalsó részén találsz meg. Add meg a rendelés feladásához szükséges adatokat és véglegesítsd rendelésed.

Hogyan tudok egyszerre több terméket is rendelni?
A kosaradba a rendszer automatikusan mindig csak 1db terméket helyez, de ezt a mennyiséget tudod növelni vagy csökkenteni, ha a „Kosárba teszem” gomb előtti számmezőbe beírod a kívánt darabszámot. Valamint a kosár oldalon is tudod a rendelésed véglegesítése előtt módosítani a mennyiségeket a + és – gombok segítségével.

Szükséges regisztrálnom a rendelésem leadásához?
Nem szükséges. A rendelésedkor elegendő csak a szállításhoz szükséges információkat megadnod, hogy tudjuk, hova küldjük neked a kívánt termékeket.

Biztosan megkapom a megrendelésem?
Igen. A webáruház rendszerét úgy alakítottuk ki, hogy csak a készleten lévő termékeket tudd megrendelni, így amint beérkezik hozzánk a rendelésed és az áru értékét kifizetted, akkor 1-2 munkanapon belül a csomagod megérkezik az általad megadott címre.

Honnan tudom, hogy a rendelésem megkaptátok?
Minden sikeres rendelésről egy automatikus értesítést küld rendszerünk, amelyben visszaigazoljuk neked a rendelésed. Nézd át alaposan ezt a levelet, hiszen ebben szerepel minden termék és szállítási információ, amit megadtál a rendelésed leadásakor. Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, keress minket bátran az info@moonbasanails.hu e-mail címen!
 
Megrendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések
 
Milyen részletességgel kell megadnom a címem?
Nagyon fontos, hogy pontos címet adj meg, hiszen a futárszolgálatnak vagy a Magyar Postának az általad megadott címet fogjuk átadni a kézbesítéshez. A kézbesítést segíteni szokta, ha a megrendelésnél további információkat is megadsz. Pl.: milyen név van a kaputelefonra írva; vagy mi van a postaládára írva; stb.

Megadhatok vezetékes telefonszámot is a rendelésemnél?
Igen, de elsősorban mobilszámot javaslunk, hogy azt adj meg, mert erre a számra küldi neked a GLS futárszolgálat vagy a Magyar Posta az értesítő SMS-t a csomagod várható érkezéséről.

Nem kérek cégnévre szóló számlát. Ebben az esetben is kötelező kitöltenem?
Nem szükséges. Csak abban az esetben adj meg számlázási címet, ha az eltér a szállítási címedtől, vagy egyéb cég/szervezet számára kéred azt.

Áfás számlát küldtök a csomagommal?
Igen. A csomagodhoz mellékeljük a számlát, amelyben részletezve lesz az általad választott valamennyi termék nettó összértéke és a fizetendő végösszeg 27%-os ÁFÁ-val növelve.

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
A Moonbasanails.hu webáruházból jelenleg három szállítási mód közül választhatsz.

1. GLS futárszolgálat
2. Trans-o-flex futárszolgálat
3. Magyar Posta

Személyesen is át tudom venni a rendelt termékeket?
Nem. Kizárólag a webáruházon keresztül tudod beszerezni a kívánt termékeket és szetteket.

Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő leginkább 1-2 munkanap, de maximum 5 munkanap.

Mikortól számítható a szállítási határidő?
A szállítási határidőt a csomagod útnak indításától kell számolni. Erről e-mail-ben értesítést fogsz kapni tőlünk, hogy pontosan mikor adtuk át a választott futárszolgálatnak a csomagod. Innentől kezdve lehet a szállítási határidőt számolni.

Időzíthetem a csomagom érkezését?
Igen, de csak a GLS futárszolgálat szállítási opció és az utánvételes fizetési opció választása esetében! Erre a megrendelés oldalon, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után nyílik lehetőséged. A „Mikorra kéred a csomagot?” kérdés mellett válaszd ki a neked leginkább megfelelő dátumot, és a futárszolgálat azon a napon fog érkezni a csomagoddal.

Mennyibe kerül a szállítás?
Ez függ az általad választott fizetési módtól! Az aktuális szállítási díjakat a megrendelés oldalon is feltüntetjük, hogy azonnal lásd, milyen költséggel kell még számolnod.
GLS futárszolgálat szállítási költségei:

1. Utánvétes fizetési opció esetén: 1295 Ft
2. Előre utalással, vagy banki átutalási opció esetén: 860 Ft

 

Trans-o-flex futárszolgálat szállítási költségei:

1. Utánvétes fizetési opció esetén: 995 Ft
2. Előre utalással, vagy banki átutalási opció esetén: 860 Ft

Magyar Posta szállítási költségei:

1. Postán maradó/PostaPont (az általad kiválasztott Postán kell átvenni a csomagod) opció esetén: 625 Ft
2. MOL kúton maradó (az általad kiválasztott MOL kútra érkezik a csomagod és itt tudod átvenni) opció esetén: 625 Ft

A Magyar Posta szállítási lehetőségeit csak előre utalással veheted igénybe!
Azonban ha a kosaradba helyezett termékek összértéke eléri vagy meghaladja a 11 900 Ft-ot, akkor a szállítási költségedet elengedjük és INGYENESEN juttatjuk el a megadott címedre!
 
Szombaton is van kézbesítés?
Nincs. Mind a GLS futárszolgálat és a Trans-o-flex futárszolgálat, mind a Magyar Posta kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig), 8 és 17 óra között kézbesít. Természetesen amennyiben a szombati nap munkanap - pl.: munkanap áthelyezésekkor vagy nemzeti ünnepek miatti naptár eltolódások miatt -, akkor lehetséges a kézbesítés.

Mi az a PostaPont és hogy működik?
A PostaPont szolgáltatást a Magyar Posta biztosítja, így a nálunk megrendelt termékeket Magyarország teljes területén, több mint 2500 Postán tudod átvenni, személyesen. Ha a rendelésednél megadtad a mobiltelefonszámod, akkor a Magyar Posta SMS értesítést fog küldeni a csomagod érkezési idejéről. Ezután személyesen el kell menjél a kiválasztott Postára és átveheted a csomagod. Nem lesz szükség a megrendelés visszaigazolását kinyomtatnod, elég lesz a neved megadásával és a személy igazolványod felmutatásával is igazolnod a csomagod átvételét.

MOL kútra is lehet kérni a csomagot? Hogyan?
Igen, van rá lehetőség. Ezt a szállítási módot is, mint a PostaPontot a Magyar Posta biztosítja. A legtöbb MOL benzinkúton található éjjel-nappal, a nap 24 órájában működő PostaPont szolgáltatás. Így ha hajnali 2 órakor jut eszedbe a csomagod átvétele, akkor ezzel a szállítási móddal akár ezt is megteheted. A MOL kutakon átvett csomagjaidért akár bankkártyával is fizethetsz.
A PostaPontra vagy MOL kútra kért csomagjaidat a Magyar Posta 10 munkanapig tudja tárolni, ha ezen időszakban nem tudod átvenni a megrendelésed, akkor a Posta visszaküldi a csomagodat hozzánk.

Mit írjak a Megjegyzés rovatba?
Ide célszerű olyan egyéb információkat megadnod, ami a futár vagy a mi munkánkat könnyíti. Pl: milyen név van a postaládára írva, vagy hogy ha a rendelésedet pár nappal később szeretnéd átvenni.

Hogyan tudok külföldről rendelni?
A Moonbasanails.hu webáruház a világon bárhonnan elérhető, így bárki számára elérhető a rendelés lehetősége. Azonban a külföldi szállításnál csak Európán belüli címeket tudjuk kiszolgálni.

Hogyan jut el hozzám külföldre a megrendelt csomagom?
Amennyiben európai címet adtál meg, akkor a csomagodat a Magyar Postával, egységesen 4500 Ft-os szállítási díj ellenében tudjuk eljuttatni hozzád. A csomag feladását követően elküldjük neked a rendelésnél leadott e-mail címedre a postai ragszámot, amivel nyomon követheted csomagod szállítási útját!
 
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
 
Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
A Moonbasanails.hu webáruházban jelenleg két féle fizetési mód közül tudsz választani.

1. Utánvételes fizetési mód: ebben az esetben a megrendelt terméket a GLS futárszolgálat munkatársa juttatja el a megadott címere. A csomagod ellenértékét a futárnak, készpénzben tudod kifizetni.
2. Előre utalás vagy banki átutalási mód: ebben az esetben személyesen a bankodban vagy interneten, a netbankod segítségével tudod a megrendelésed ellenértékét kifizetni.

Ha az előre utalást választod, akkor fontosnak tartjuk, hogy tartsd szem előtt, hogy a csomagod csak akkor tudjuk útnak indítani, ha a rendelésed teljes értéke megérkezett a számlánkra. A megjegyzés rovatba a rendelésedkor megadott nevet írd be, mert csak így tudunk azonosítani!

Hova utalhatom a rendelésem végösszegét?
A rendelésed véglegesítését követően e-mail-ben is elküldjük neked a szükséges banki adatokat, de innen is elérheted:

Bank neve: OTP
Kedvezményezett: Netkosár Marketing Kft.
Bankszámla: 11738008-21342365
SWIFT kód: OTPVHUHB
IBAN: HU48 11738008 21342365 00000000

Ne felejtsd el a megjegyzés rovatba a rendeléskor megadott nevet beírni, mert csak így tudunk azonosítani!
 
A webáruházban található termékekről és garanciájukkal kapcsolatos kérdések
 
Mit jelent: „azonnali szállítás raktárról”?
Ilyen státuszú termék vagy szett választása esetében a rendelésed véglegesítésekor azonnal tudjuk küldeni neked a csomagod, hiszen a termék(ek) raktárunk készletében megtalálható.

Mit jelent: „a termék jelenleg nincs raktáron”?
Ilyen státuszú termék vagy szett választása esetében sajnos nem tudsz rendelni. Ez átmeneti készlethiány miatt fordulhat elő. Gyere, és nézz vissza pár nap múlva, mert a készleteinket folyamatosan pótoljuk és feltöltjük!

Mennyi ideig várjak egy termék beérkezéséig a raktárba?
Ez több tényezőtől is függ, de rendszerint legalább 4-5 munkanaptól legfeljebb 15-20 munkanapig is terjedhet egy-egy termék feltöltése.

Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre?
Minden általunk kínált és tőlünk vásárolt termékekre 30 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Neked csak vissza kell küldened részünkre a terméket, és mi szó nélkül visszafizetjük a teljes vételárat! Ezáltal teljes biztonsággal kipróbálhatod, sőt használhatod a körömépítő termékeket, úgy hogy bármilyen kockázatot vállalnál. Azért adunk ekkora garanciát, mert tudjuk, hogy a termék jó! Hisszük, hogy Neked is nagy hasznodra válik. Az eddigi tapasztalatok, és a vásárlóink elégedettsége hamar meggyőzött bennünket is.

Visszavásárlási garancia
Jogosult vagy a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényed jelezheted ügyfélszolgálatunkon a 06 (20) 274 69 20 telefonszámon, vagy e-mailben a info@moonbasanails.hu címen. Ebben az esetben semmilyen költségviselési kötelezettség nem terhel.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék kézhezvételének napjától nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni.

A Netkosár Marketing Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A Netkosár Marketing Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A termék visszaszolgáltatása postai úton történik (4027 Debrecen, Füredi út 75/B 5/20). A Netkosár Marketing Kft. technikai okokból csak postai csomagot tud fogadni, ezért személyesen a termék visszaszolgáltatása nem lehetséges. A vásárló kérésére, az ügyfélszolgálat készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfeleink ilyen irányú igényüket ügyfélszolgálatunkon jelezhetik. Ebben az esetben, a visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a Magyar Posta mindenkori díjtáblázata a mérvadó! DÍJTÁBLÁZAT

További rendelkezéseket az általános Szerződési feltételekben olvashatod!