Évvégi hajrá és csomagfeladás 2022 év végén

Már csak alig pár hét maradt ebből az évből és éppen ezért most szeretnénk veled néhány fontos információt megosztani. Fontos számunkra, hogy a karácsonyi és szilveszteri körömdíszítéseitek elkészítéséhez szükséges alapanyagok és kellékek még időben megérkezzenek hozzád.

Hogy biztosan ott legyen a fa alatt…

Amennyiben azt szeretnéd, hogy megrendelésed, amelyben olyan termékek vannak, amelyeket ajándékba szánsz valakinek és karácsonyra mindenképp megérkezzen rendelésed teljesítését legkésőbb december 21., szerda 9 óra előtt add le.

Ez az a határidő ugyanis, amit még a futárszolgálatok tudnak vállalni, hogy a raktárunkból elindított csomagokat karácsony előtt kikézbesítik. Sajnos ezen időpont után beérkező megrendelésekért nem tudunk vállalni 100%-os garanciát, hogy Szentestére ott lesz a csomagod.
 

Minden december 21., szerdán beérkezett csomagot megpróbálunk még aznap átadni a futárnak. A futárszolgálatok december 23.-én 17:00 óráig kézbesítik a rendeléseket. A 2022. december 22.-e vagy az utáni csomagok 2023. január első napjaiban fognak megérkezni hozzád.

A karácsonykor és az ünnepek között beérkező megrendeléseket raktárkészletünktől függően következő évben 2023. január 2.-ától beérkezési sorrendben dolgozunk fel és adunk át a futárnak. Így már január 3.-ától a futároktól át tudod venni a rendelésed.


Minden csomagfeladáskor értesítő e-mailt küldünk, majd a kiszállítás napján a futárszolgálat sms-et és e-mail-t küld. Ha nem vagy a szállítási címen, akkor jelezd a futárnak, hogy másnap hozza ki a csomagod. Más címre nem tudja, de 2X-i kiszállítással történik a kézbesítés.
 

Összefoglalva tehát így néz ki:

  • December 1. – december 20.: minden a megszokott módon zajlik. Hétvégén nincs csomagfeladás.
  • December 21. kora délelőttig: utolsó esély, hogy csomagod még a karácsonyfa alá biztosan megérkezhessen.
  • December 22. – január 1. között nem adunk át csomagot a futárszolgálatoknak.
  • 2022. január 3.: ettől a naptól ismét minden a megszokott módon zajlik. A beérkezett rendeléseket időrendben dolgozzuk fel és adjuk át a futárnak.



Honnan tudhatod, hogy csomagod éppen hol tart és várhatóan mikor érkezik?

Igyekszünk mindig a lehető legteljesebb és legpontosabb tájékoztatást nyújtani valamennyi megrendelőnk számára éppen ezért a megrendelésed postázásakor kapsz rendszerünktől egy a megrendelésedben megadott e-mail címre egy levelet, amiben megtalálod a nyomkövető oldalad linkjét, ahol részletes tájékoztatást kapsz csomagod állapotáról és tartózkodásáról.

Amennyiben futárszolgálatot választottál csomagod kézbesítőjének, úgy SMS-ben is értesítenek (amennyiben megadtad a megrendelésnél mobilszámod) a csomagod várható érkezéséről. Sőt, a GLS futárszolgálat esetében a szállító futár mobilszáma is elküldésre kerül, akivel így fel tudod venni a kapcsolatot, ha szükséges és tudsz vele is egyeztetni a csomag átvételéről. A gls futár nem hív, hogy mikor érkezik a csomagod, csak sms-ben és emailben tájékoztat 3 órás szűkítésben a kiszállításról.


Kérdések mardosnak és szeretnéd feltenni azokat, de nem tudod, hogy mikor és kinek lehet?


Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége az évvégi ünnepek alatt:

  • December 22.-én és előtt a megszokott időrendben 8:00-16:00 között érhetsz el minket.
  • December 22. - január 1. között: csak e-mail-ben érhetsz el minket!
  • Január 2-től: a megszokott 8:00-16:00 között érhetsz el minket.

Az évvégi időszakban az e-mail-ben történő megkeresésekre pedig igyekszünk mindenkinek választ adni, de pár nap türelmet azért szeretnénk kérni a levelek feldolgozásához.

 

Kategória: Géllakk

 

<< vissza géllakk blog főoldalára

 

Blog értesítő

Bezárás

{{ctrl.message}}